nightcrawler.webblogg.se

En 23 år gammal nörd och anglofil som dricker för mycket kaffe och låtsas vara djup. Älskar superhjältar men faller alltid för skurken. It's a problem.

Angelica har tränat, sjung hallelujah!

Kategori: Träning

 
Haha. Men faktiskt. Och det är andra gången. Men jag ansträngde mig inte riktigt den första gången så det gills nog inte, haha.
 
Men nyss sprang jag en mil på löpmaskinen. Tanken är att jag ska börja springa utomhus men jag vill träna upp mig liiiite först så att jag inte ser ut som übertönten Arne när jag stannar varje sekund.
Men alltså:
 
Tid: 25:25 min
Avstånd: 10 km
Kalorier brända (detta upplyste mig maskinen om): 115
 
Nu kan jag ingenting om träning så jag vet inte om det är bra eller dåligt. Kalorierna spelar väl inte mig någon roll egentligen bara jag blir av med bullen på magen hoho. Men det känns bra för att vara första gången. Är ganska stolt över mig själv. Haahaha.
 
Nu jävlar ska jag gå och sätta mig i badet. Svetten rinner. Typ droppar ner på skrivbordet. Hehe jag tyckte det var viktigt att ni fick veta det så att ni inser hur mycket jag ansträngt mig.
 


Mitt nya löparlinne. Heheheh. (om ni undrar vad jag gör med munnen så pustade jag ut precis när bilden knäpptes. Jaja.)
 
Puss.
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    BAR GJORT ANGELICA! Jag är stolt över dig!

    Svar: Tackar tackar :3
    nightcrawler.webblogg.se

    2012-08-30 | 12:51:35
    Bloggadress: http://www.flickr.com/photos/elin-moll/
  • Elin säger:

    Jag menade givetvis bra* :(

    2012-08-30 | 12:51:56
    Bloggadress: http://www.flickr.com/photos/elin-moll/
  • malin säger:

    Det är bra sis! Kör på! Fast 1 mil på 25 min är lite otroligt! Det är typ från oss till ropsten på 25min, det tar 18 min med lidingöbanan <3

    Svar: Hahaha det var inte jag som ljög, det var maskinen :c
    nightcrawler.webblogg.se

    2012-08-30 | 13:45:04
    Bloggadress: http://ericson.spotlife.se
  • Annika Branderud säger:

    Heja!!

    Malin: Agge är lite otrolig! :D ^^

    2012-09-17 | 11:44:33

Kommentera inlägget här: