nightcrawler.webblogg.se

En 23 år gammal nörd och anglofil som dricker för mycket kaffe och låtsas vara djup. Älskar superhjältar men faller alltid för skurken. It's a problem.

En jävla massa Parisbilder

Kategori: Fint

 
Eh. Det kommer en update snart. Jag lovar. Ska bara försöka att inte vara så trött först. Jag avslutade Hunger Games trilologin idag. Inte dumt att ta sig igenom tre böcker på sina första två veckor här!
 
Först gick vi till Sacre Coeur, sjukt högt upp.
 


Jag beundrade en massa streetart på vägen upp för backen. Hahah.
 
 
 
 
 
 
 
Nääästan uppe!
 
 
Ah så himla fint :3
 
 
 
UTSIKTEN!!!!!!
 
 
 
 
 
Påväg ner igen!
 
 
 
Lunchdags. Det blev baguette. Hehe. Jag lyckades för första gången beställa något helt på Franska xD
 
 
 
Påväg mot Champs Élysées.
 
 
 
 
Min fina au pair vän, Tyra :D
 
 
 
 
(Nej mamma, den var alkoholfri.)
 
Nu påväg mot St. Michel.
 
 
 
 
(dör så vackert)
 
 
 
 
Här låser man fast sin kärlek och kastar nyckeln i vattnet.
 
 
 
St. Michel at night. (ah okej, klockan 21:00)
 
 
Vin på en uteservering innan vi tog oss hem.
 
 
Supermysigt dag. Såg mycket och gick mycket och dog lite av utmattning när jag kom hem. (Detta var i Lördags :P)
 
Puss <3

Kommentarer

  • Annika Branderud säger:

    Översta Batmanbilden:
    Titta på det gula, släpp det svarta helt. Vad ser du?

    Jag ser två pungkulor längst upp och två hjärtan längst ned.

    Det ser helt tossigt ut. :D

    Söt din au pair-kompis är!

    Och galet det där med hänglåsen och nycklarna! Lite läskigt koncept tycker jag.

    Jag saknar dig btw. Sötnos!

    Puss! <<3

    2012-09-17 | 11:23:39

Kommentera inlägget här: