nightcrawler.webblogg.se

En 23 år gammal nörd och anglofil som dricker för mycket kaffe och låtsas vara djup. Älskar superhjältar men faller alltid för skurken. It's a problem.

ÉGALITE! MAINTENANT!

Kategori: det jag brinner för

 
Igår cyklade jag och Tyra in mot Paris för att gå med i en manifestation för homosexuellas rättigheter till äktenskap och adoption. Blir alltid så lycklig av parader, manifestationer och liknande. Folk som bara brinner för att göra världen lite bättre. Iallafall på dem som jag går på, haha. För några veckor sedan var det en stor protest just emot detta här i Paris och det gjorde mig bara ännu mer manad att gå på denna. Såg drösvis med vackra människor. Homo, hetero, bi och trans, alla var vi där och marcherade för rättvisa och jämnlikhet. Sånt som borde vara självklart men som inte är det. Vilket gör mig förbannad. Men igår kunde jag inte vara förbannad, bara så glad över att det finns så mycket vackra människor i denna värld, som väger upp all ondska. 
 
 
 
 










 
All kärlek är bra kärlek.

Kommentarer

  • margareta johansson säger:

    Hoppet lever!

    2013-01-28 | 13:33:34

Kommentera inlägget här: