nightcrawler.webblogg.se

En 23 år gammal nörd och anglofil som dricker för mycket kaffe och låtsas vara djup. Älskar superhjältar men faller alltid för skurken. It's a problem.

Trött tjej efter Poolparty deluxe

Kategori: Fest

 
Hahah, åh har haft en toppendag. Men jag är så himla trött att jag inte orkar skriva jättelångt om det. Tyvärr.
 
Men imorse så åkte hela familjen iväg till barnens skola på öppet hus och minglade runt. Ytterst trevligt. Bara det att två personer trodde att jag var Alices mamma. Hjälp! Vart finns anti-age crémen? Ser jag så gammal ut? Det var lite hemskt, men jaja. Sen minglade vi oss hemmåt och jag läste The Hunger Games ett litet tag (nu är den snaaaart slut) och sen vid 14:30 så var det dags att åka iväg på poolparty.
 
Partyt ägde rum hos Pauls och Alices kompisar Timeo och Joyia (tror att det stavas så haha) och de bor i ett jääääättestort hus med en ääääännu större trägård och med pool och allt. Detta finns ute på en privat liten Ö i Seine en kvart från Chambourcy. VÄLDIGT FINT. På detta party fanns även tre andra Au Pairer: Linnea, Maria och Amanda (som är Au Pair i familjen vi var hos) som jag träffat innan. Linnea har jag också träffat en snabbis innan, på flygplatseni Paris faktiskt då vi tydligen åkte med samma plan och kom hit samma dag! 
 
Vi hade iallafall väldigt trevligt och imorgon har vi bestämt att vi alla ska ses i Paris för att äta lunch och gå på äventyr. Så äntligen får jag komma ut till storstaden och dessutom med lite tjejkompisar! Härligt! 
 
Ja nej gud jag är alldeles för trött för att gå in på detaljer. Ska sova nu så att jag inte försover mig imorgon. Det vore rätt failat.
 
Åh juste! Tyckte det var så härligt nu precis innan jag skulle upp till mitt rum så gick jag förbi Maries och Jean-Huberts arbetsrum och får se en skymt av Maries datorskärm. Hmmm... Jag kliver in och ser att både hon och Jean-Hubert sitter och spelar Diablo tillsammans! Så himla fint! Länge leve nördar!!!
 
Nattinatt.

Kommentarer

  • Josei säger:

    Åh, vad roligt att du träffat några i din ålder som du kan umgås med! I Sverige är det regnigt och grått som vanligt, buhu! Upplev Paris för mig med!!! SAKNAR DIG

    Svar: UHUHUHU jag saknar diiiiig Josei min sköna <3 Längtar tills nyår då vi kan ses igen <3
    nightcrawler.webblogg.se

    2012-09-02 | 11:00:36
  • Elin säger:

    Åh vad fint du verkar ha det :3

    Svar: Hihih ja alltså jag älskar det sjuukt mycket måste jag säga! <3
    nightcrawler.webblogg.se

    2012-09-02 | 11:54:51
    Bloggadress: http://www.flickr.com/photos/elin-moll/
  • Mormor säger:

    Roligt att du fått kompisar.Har pengarna kommit fram?Brevet? Viöö gärna ha resp. skriver hellre brev än detta sätt

    Svar: Ja mormor jag har fått pengarna och ditt brev! Tack så jättemycket!!! Har skickat ett litet vykort till dig, får se när det kommer fram! Puss <3
    nightcrawler.webblogg.se

    2012-09-07 | 10:37:27

Kommentera inlägget här: